• BIST 109.666
  • Altın 156,594
  • Dolar 3,8910
  • Euro 4,5831
  • Trabzon 10 °C
  • İstanbul 13 °C
  • Ankara -2 °C
  • Çalımbay: 1461 Trabzon'dan...
  • Çalımbay Bongonda gerçeğini açıkladı!
  • Çalımbay: Özellikle ondan çok memnunum...
  • Çalımbay: 1461 Trabzon'dan...
  • Çalımbay Bongonda gerçeğini açıkladı!
  • Çalımbay: Özellikle ondan çok memnunum...

Akyazı’da neler oluyor?

Akyazı’da neler oluyor?
Detaylar haberimizde…

 Akyazı’da yapımı süren stadyum inşaatında taşeron firmaların birine bağlı bazı çalışanlarının grev başlattığı iddia edildi.

İddiaya göre; 3 aydır maaşlarını alamadıkları gerekçesiyle grev başlatan işçiler çalışmayı durdurdu. Stadın yanında toplanan işçiler ateş yakarak etrafında oturdu. İşçiler 3 aydır mağdur olduklarını söyleyerek grev başlattıklarını duyurdu.

Yaşanan bu olayın ardından yetkililerin bir açıklama yapması beklenirken, hatırlanacağı gibi daha önce de Akyazı inşaatında bazı işçiler maaşlarını alamadıklarını için grev yapmıştı.

  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • “Su sayaçlarının donmaması için dikkat edin”14 Aralık 2017 Perşembe 13:45
  • Kan bankası gibi adam14 Aralık 2017 Perşembe 13:43
  • Trabzon'da Ayasofya tartışması!14 Aralık 2017 Perşembe 12:48
  • Ortahisar çiçek açtı14 Aralık 2017 Perşembe 08:56
  • Trabzon Emniyeti'nde ilginç uygulamalar...14 Aralık 2017 Perşembe 08:55
  • Trabzon'u yasa boğan haber!14 Aralık 2017 Perşembe 08:03
  • Ülke menfaatleri ve istihdama katkı sağlamak, ne zamandan beri gasp oldu!13 Aralık 2017 Çarşamba 19:30
  • Özbilen’in acı günü!13 Aralık 2017 Çarşamba 18:14
  • 473 öğrenci hastanelik oldu yemek firmasıyla ilişik askıda!13 Aralık 2017 Çarşamba 17:00
  • Gençlere iyi haber!13 Aralık 2017 Çarşamba 16:48
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Trabzon Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.