1. HABERLER

  2. YAŞAM

  3. Babasının Kollarında Öldü!
Babasının Kollarında Öldü!

Babasının Kollarında Öldü!

Ölüm Nedeni Zayıflama İlaçlarımı...

A+A-

Bursa'da bir akrabasının düğününde dans ederken babasının kolları arasında fenalaşan üniversiteli genç kızın ölümüyle ilgili beklenen otopsi raporu geldi. Adli Tıp Kurumu, Ebru'nun ölümünün kullandığı zayıflama ilaçlarından kaynaklanmadığını bildirdi.



Edinilen bilgiye göre İstanbul Üniversitesi İşletme Yüksek Lisans öğrencisi Ebru Atabeyoğlu, 2 yıl önce kasık ağrısı şikayetiyle hastaneye müracaat etti. Ağrı kesici iğne yapılan genç kız, bir süre sonra taburcu edilerek evine gönderildi. Daha sonra ailesiyle birlikte bir akrabasının nişanına giden Ebru Atabeyoğlu, gece yarısına doğru piste çıktı. Dans ederken rahatsızlanan Ebru, bayılıp babası Nevzat Atabeyoğlu'nun kollarına yığıldı. Hastaneye kaldırılan genç kız kurtarılamadı.

 

Genç kızın ani ölümü ailesini ve arkadaşlarını yasa boğarken, savcılık zayıflama ilaçlarından hayatını kaybettiği iddia edilen Ebru'nun sır dolu ölümü üzerine soruşturma başlattı.

Adli Tıp Kurumu Genel Kurulu'ndan beklenen rapor geldi. Ebru'nun ölümünün kullandığı zayıflama ilaçları ya da zehirlenmeye bağlı olmadığı belirtildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.

HABERE YORUM KAT

UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.