Ramada Plaza Trabzon iletişim ve güvenliğini Karel’e emanet etti

Ramada Plaza Trabzon Hotel & SPA iletişim ve güvenliğiniKarel’eemanet etti. 45.000 m2 üzerine kurulu otelin tüm iletişim ihtiyacı Karel IPG İletişim Platformu ile tek noktadan yönetilebiliyor. Operasyonel verimliliği artıran çok fonksiyonluçözüm, maliyetlerde önemli ölçüde tasarruf sağlıyor.

Ramada Plaza Trabzon iletişim ve güvenliğini Karel’e emanet etti

 Ramada Plaza Trabzon Hotel & SPA,güvenlik ve iletişim ihtiyaçları için Karel çözümlerinitercih etti. Dünyanın en prestijli oteller zinciri Ramada Hotels’in üyesi olan Ramada Plaza Trabzon Hotel & SPA’da açık ve kapalı alanların iletişimini Karel IPG İletişim Platformu ve  güvenliği Karel IP CCTV kamera ve kayıt sistemleriile sağlanıyor. 45.000 m2 üzerinde hizmet veren tesisinin tüm iletişim ihtiyacı Karel çözümleriyle tek noktadan yönetilirken, operasyonel verimlilikte artış, maliyetlerde önemli ölçüdetasarruf elde ediliyor. Oteldeki mevcut Otel Yönetim Sistemi ile entegre çalışabildiği için özellikle tercih edilen Karel IPG İletişim Platformu, sunduğu zengin özellikleri ve esnek yapısı ile zaman içinde değişen ve artan iletişim ve güvenlik ihtiyacını en üst düzeyde karşılayabilme özelliğine sahip.

 

Hizmet kalitesi ve güvenlik ön planda

 

Ramada gibi uluslararası bir markanın da iletişim ve güvenlik ihtiyaçlarında Karel’i tercih etmesinin yurt içinde ve dışında inşa edilen güveni bir kez daha teyit ettiğini belirten Karel Pazarlama Direktörü Nurşen Yıldırım, “Ağırlama sektöründe hizmet kalitesi, güvenlik ve konfor müşteri memnuniyetini belirleyen en önemli unsurlar. Ramada Plaza Trabzon Hotel & SPA’da kullanılan tamamen IP konfigürasyona sahip IPG İletişim Platformu, Otel Yönetim Sistemi ile entegre olması sayesindeoperasyonel iş akışında hız ve hatasız bir işleyiş sağlıyor, sistem üzerinde bulunan otomatik karşılama ve ses kaydı gibi özellikler ile verimliliği arttırıyor. Kritik ve anında müdahale gerektiren iş sorumluluklarına sahip hareketli otel çalışanları için Karel Mobil, web abone sayfası, WiFi telefonlar gibi kablosuz iletişim araçlarıyla çalışma kolaylığı sağlanırken, gelişmiş özellikli ve maliyet tasarruflu IP otel telefonları ile misafirler kendilerine sunulan kesintisiz iletişim imkanı sayesinde hizmetlere kolayca erişebiliyorlar.” dedi.

 

Misafirlerin kendilerini evlerindeki gibi güvende hissedebilmelerinin projenin can alıcı noktası olduğunun altını çizen Yıldırım, “IP CCTV güvenlik kameraları otelin özel ihtiyaçlarına göre ve öncelikleri göz önünde bulundurularak seçildi. Güvenlik kamera ve kayıt sistemleriningözetleniyorum hissi yaratmaması çok önemli. Açık ve kapalı alanlar 7 gün 24 saat Karel çözümleri tarafından korunuyor, görüntüleri kaydediliyor. Otel yetkilileri bu kayıtları internet olan her yerden, bilgisayar, akıllı telefonlar, tabletler gibi internet erişimi olan akıllı cihazlar üzerinden izleyebiliyor” dedi.

 

Farklı iletişim ihtiyaçlarını tek çatı altında toplayan çok fonksiyonlu IPG İletişim Platformu, farklı sektörlerde kullanılan yazılımlara kolayca entegre olarak operasyonel verimliliği de artırıyor. En küçük işletmeden 64.000 çalışana kadar her ölçekte işletmenin kullanabileceği, esnek bir yapıya sahip olan sistem, santral özellikleri yanında tümleşik iletişim özellikleri de sunuyor.

 

Karel Hakkında:

 

1986 yılında kurulan Karel, ana faaliyeti telekomünikasyon alanında çeşitli teknoloji, özellik ve kapasitelerde  PBX sistemleri ve bu sistemlere ait, yüzlerce çevre birimini geliştirip tasarlıyor, üretiyor ve bu ürünleri yurtiçi ve yurtdışı pazarlara sunuyor. Kurumsal müşterilerine sunduğu Tümleşik İletişim ve Çağrı Merkezi çözümleriyle de yakınsama alanında öncülük ediyor. Görüntülü iletişim ve güvenlik sistemleri alanında da faaliyet gösteren Karel, iletişim altyapısı konusunda kamu ve özel sektör kuruluşlarına anahtar teslimi projeler ve savunma sanayine yönelik ürün ve çözümler hazırlıyor.

 

Toplam 1400 çalışanı İle Türkiye'nin konusunda en gelişmiş  Ar-Ge merkezlerinden birine sahip olan Karel, üretim süreç ve tesisleriyle sektörünün pazar lideri konumunda yer alıyor. Sadece Türkiye’de 600 bini aşkın işletmede PBX sistemleri kullanılırken, 30’u aşkın ülkeye Karel markasıyla ürün ve teknoloji ihraç ediyor. Dünyada 11 milyonu aşkın kullanıcı iletişimini Karel sistemler üzerinden gerçekleştiriyor. Uluslararası araştırma kurumlarının verilerine göre Türkiye’deki pazar liderliğinin yanı sıra Avrupa’nın ilk 3, dünyanın ilk 15 PBX üreticisinden biri. Daha fazla bilgi için lütfen www.karel.com.tr ‘yi ziyaret ediniz.

 

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.