• BIST 97.533
  • Altın 145,745
  • Dolar 3,5801
  • Euro 4,0019
  • İstanbul 17 °C
  • Ankara 10 °C
  • Trabzon 16 °C
  • İzmir 16 °C
  • Antalya 18 °C
  • Bursa 16 °C
  • Erzurum 6 °C
  • Gaziantep 12 °C

İnternet Faturasındaki Hile!

İnternet Faturasındaki Hile!
Tüketiciyi Deliye Döndürdüler...

İnternet hizmeti sağlayan servis sağlayıcıları faturalara 'Tahsisli Numara Bedelini' yansıtınca tüketiciler deliye döndü Şikayetlerde, "Bizim yerimize numara tahsil edip faturayı bize kestiler" diyerek tepkilerini dile getirdiler.

 


İnternet servis sağlayıcılarının tüketicilerden tahsil etmeye başladıkları "tahsisli numara bedeli" şikayet konusu oldu. Şikayet Portalı Şikayetvar'a gelen şikayetlerde internet hizmeti aldıktan sonra gelen faturaları inceleyen tüketicilerin 4.99 TL olan tahsisli numara bedelini görünce şok olduklarını ifade ettiler.

 

ÜCRET ALINMAYACAK DEMİŞLERDİ

 

"Nisan ayı faturamda 4.99 TL tutarında 'Tahsisli Numara Bedeli' kesintisi yapıldığını fark ettim. Abone olurken fiber internet üzerinden telefon hizmetini kendim açtırmıştım. Herhangi bir ücret alınmayacak demişlerdi. 1-2 ay sonra taksitli aktivasyon bedeli çıkmaya başladı faturalarımda. Aradığımda siz yanlış anlamışsınız dediler. İlk yapacağım şey bu ses hizmetini iptal ettirmek olacak."

 

BANKALAR GİBİ HER HİZMETE ÜCRET

 

"Bu ay faturamı ödemeden önce bir bakayım dedim detaylara. 4.99 lira ek ücret eklemişler. Tahsisli numara bedeliymiş. Neyin nesi diye araştırdım diyorlar ki servis sağlayıcı herkese numara veriyormuş bağlatılan yeni başlanmış ücret alınmaya.Aradım müşteri hizmetlerini dedim beni kaç defa aradınız ben hepsinde istemediğimi belirttim zorla ürün mü satmaya çalışıyorsunuz. İptal ettiler fatura için de itiraz dilekçesi oluşturdular orda vs. Bankaların yaptığı hizmet ücretleri gibi tüketiciyi mağdur etmeye çalışıyorlar. Bu ayki faturalarınıza dikkat edin."

 

YERİME KARAR VERİP NUMARA TAHSİS ETMİŞ

 

"2 yılı aşkın internet hizmetini kullanıyorum. Taahhüdüm bitmeye yakın aradılar ve taahhüdümü uzatmak istediklerini ilettiler, uzatmayacağımı söyledim. Bu süreç yaklaşık 4-5 kere gerçekleşti. Geçen ay, Nisan faturamda 4.99 TL Tahsisli Numara Bedeli diye bir bedel olduğunu gördüm, çok önemli olmadığını ve limit aşımı veya taahhütsüz kullanım ile ilgili bir konu olduğunu düşünmüştüm.Oysa ki benim yerime karar verip numara tahsis etmiş. Bunu internetten konu ile ilgili araştırma yaptığım zaman öğrendim. 2 ay üst üste tahsil edilen bu bedellerin bir sonraki ayda tarafıma iade edilmesini ve bir daha onayım alınmadan kullanmadığım bir hizmet için mağdur etmemelerini talep ediyorum."


Etiketler: ,
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Dolar ve Euro ne kadar?25 Mayıs 2017 Perşembe 09:17
  • 24 Mayıs Şans Topu sonuçları24 Mayıs 2017 Çarşamba 22:21
  • Rusya'dan ithalata sınırlama24 Mayıs 2017 Çarşamba 14:33
  • Yeni sistemde asgari ücretlinin aylık kaybı ne kadar?24 Mayıs 2017 Çarşamba 14:15
  • Memur emeklilerin karşılaştığı 13 soru!24 Mayıs 2017 Çarşamba 14:03
  • Merkez'den 'emekli olana' 12 kat maaş ikramiyesi!24 Mayıs 2017 Çarşamba 13:59
  • 120 milyar TL'lik alacak yapılandırıldı24 Mayıs 2017 Çarşamba 10:14
  • Sigortada tavan fiyat primleri düştü24 Mayıs 2017 Çarşamba 09:53
  • Altın ne kadar?24 Mayıs 2017 Çarşamba 09:03
  • Borsadan rekor23 Mayıs 2017 Salı 18:54
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2016 Trabzon Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.