Acun'a dansöz şoku!

İşte detaylar...

Acun'a dansöz şoku!

Acun Ilıcalı’nın sahibi olduğu TV8’de yayınlanan “O Ses Türkiye”de birkaç dakika arayla sahneye semazen ve dansöz çıkması RTÜK’e şikayet edildi. RTÜK, dilekçeyi haklı buldu.
 
Acun Ilıcalı'nın sahibi olduğu TV8'e, RTÜK'ten ceza geldi!.. İstanbul Büyükşehir Belediyesi Meclis Üyesi CHP'li Nadir Ataman ve Avukat Taner Kazanoğlu, Ilıcalı'nın sunduğu “O Ses Türkiye” yarışmasıyla ilgili Radyo Televizyon Üst Kurulu'na (RTÜK) şikayet dilekçesi sundu.
 
Dilekçede, programda arka arkaya sema gösterisi ve dansöz şovunun ekrana geldiği hatırlatılıp, “Ülkemizdeki en büyük sorun; kişisel hak ve inançlara saygı gösterilmemesi. Bu program da bunun en son örneğidir” denildi. RTÜK, şikayeti haklı buldu. 24 Mart 2016 tarihli RTÜK kararında, 8 üyenin oyuyla TV8'e “Toplumun milli ve manevi değerlerini aykırı yayın yapmaktan” 373 bin 183 lira para cezası kesildi. CHP'li Nadir Ataman, kararla ilgili “Bu cezanın emsal olması dileğimizdir” dedi.
 
hürriyet
 

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.