• BIST 107.041
  • Altın 143,530
  • Dolar 3,5635
  • Euro 4,1526
  • Trabzon 22 °C
  • İstanbul 24 °C
  • Ankara 15 °C

Tıp öğrencisi Ceren'in sır intiharı

Tıp öğrencisi Ceren'in sır intiharı
İşte detaylar...

İzmir'in Gaziemir ilçesinde, henüz belirlenemeyen bir nedenle kendini evinde astığı ileri sürülen son sınıf tıp öğrencisi Ceren Ö., hayatını kaybetti.

 

Dokuz Eylül Üniversitesi Tıp Fakültesi son sınıf öğrencisi 25 yaşındaki Ceren Ö.'den haber alamayan yakınları durumu polise bildirdi. İhbar üzerine Dokuz Eylül Mahallesi Havacılar Caddesi üzerinde bulunan genç doktor adayının evine giren polis, tavandaki demir boruya asılı Ceren Ö.'nün cansız bedenini buldu. Olay yerinde yapılan incelemenin ardından genç kadının cenazesi otopsi için İzmir Adli Tıp Kurumu'na kaldırıldı. Bu yıl sonunda doktor olarak okulundan mezun olacak Ceren Ö.'nün ölüm haberini alan yakınları ve arkadaşları büyük üzüntü yaşadı. Genç doktor adayının neden intihar ettiği belirlenemezken, olayla ilgili polis ekipleri soruşturma başlattı.

 

Etiketler: , ,
  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • 47 yıl gecikmeli düğün24 Temmuz 2017 Pazartesi 10:56
  • Tırnakları kemirmeye devam…23 Temmuz 2017 Pazar 20:30
  • Kapuz, Akdeniz sahillerini aratmadı23 Temmuz 2017 Pazar 16:09
  • Burnundaki piercing sınavdan ediyordu23 Temmuz 2017 Pazar 13:00
  • Cuma namazında istiklal marşı okudular22 Temmuz 2017 Cumartesi 15:03
  • Deprem sonrası UFO paniği21 Temmuz 2017 Cuma 12:45
  • Yurtta hava durumu21 Temmuz 2017 Cuma 10:20
  • Denizde yer kalmadı!20 Temmuz 2017 Perşembe 15:35
  • Bu da ‘içilebilir baklava’19 Temmuz 2017 Çarşamba 10:38
  • Son 32 yılın en yoğun yağışının barajlara etkisi19 Temmuz 2017 Çarşamba 10:29
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2012 Trabzon Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.