• BIST 105.324
  • Altın 146,596
  • Dolar 3,4727
  • Euro 4,1687
  • Trabzon 23 °C
  • İstanbul 23 °C
  • Ankara 12 °C

TRABZONSPOR İÇİN ZOR VİRAJLAR

TRABZONSPOR İÇİN ZOR VİRAJLAR
Tolga" Taraftarın desteği şart!"

 Trabzonspor için zorlu haftalar ve maçlar başlıyor.


Bir tarafta şampiyonlar ligi öte tarafta süper lig...

İki kulvarda mücadele eden Trabzonspor'u bekleyen zorlu maçlar taraftarın da motivasyonu açısından önemli.
Genel Sekreter Hasan Yener zorlu haftalara girilirken takımlarına güvendiklerini belirti.


Bu arada Trabzonspor'un avrupa arenasında cezalı futbolcusu Burak da artık cezasını tamamladı. Şampiyonlar liginin 2 Kasım'daki maçında Burak formasını sırtlayacak. Bu durum takımda da moral etkisi yaratıyor..


ŞAMPİYONLAR LİGİNDE KALAN MAÇLAR

  4. hafta: Trabzonspor-CSKA Moskova (2 Kasım)
  5. hafta: Trabzonspor-Inter (22 Kasım)
  6. hafta: Lile-Trabzonspor (7 Aralık)

LİGDEKİ MAÇLARIMIZ

  26.10.2011 19:30 Trabzonspor - Antalyaspor  
  29.10.2011 18:00 Gaziantepspor - Trabzonspor  
  06.11.2011 18:00 Trabzonspor - Kayserispor  
  20.11.2011 18:00 Mersin Idmanyurdu - Trabzonspor  
  23.11.2011 18:00 Trabzonspor - Beşiktaş  
  27.11.2011 18:00 Sivasspor - Trabzonspor  
  04.12.2011 18:00 Trabzonspor - Gençlerbirliği  
  07.12.2011 18:00 Trabzonspor - Galatasaray  
  11.12.2011 18:00 Fenerbahçe - Trabzonspor  



TOLGA ZOR MAÇLARA DİKKAT ÇEKTİ
Bordo-mavili takımın kaptanı Tolga Zengin, önümüzdeki 12 günlük süreçte oynayacakları kritik maçlar öncesi taraftarlara destek çağrısında bulundu. Tecrübeli file bekçisi, "Ligde ve Avrupa'da çok önemli sınavlar vereceğiz. Bu maçlarda seyirci desteğine ihtiyacımız olacak" dedi. 

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Esteban Onur Kıvrak için ne dedi?21 Eylül 2017 Perşembe 08:32