Kural hatası var mı?

İşte o detay...

Kural hatası var mı?

Trabzonspor Süper Lig'in 23.haftasında kendi sahasında Osmanlıspor'u ağırlıyor. Hakemin başlama düdüğünün ardından Osmanlıspor santra vuruşunu yaparken, Trabzonsporlu futbolcular 30 saniye boyunca hareketsiz durarak protesto gösterisinde bulundu.
 
Osmanlısporlu futbolcular santra vuruşunu yaptıktan sonra, kendi aralarında pas yapmaya başladılar. Daha sonra top Osmanlıspor kalecisi Ahmet Şahin'e geldi. Ahmet Şahin kendisine gelen geri pası ayağıyla kontrol ettikten sonra topu eline aldı ve eliyle tekrar topu oyuna soktu.
 
Mücadelenin hakemi Özgür Yankaya kaleciye atılan geri pası görmedi ve mücadeleyi devam ettirdi.
 
Kurala göre; kaleci kendi takım arkadaşı tarafından bilerek yapılan geri pasını eline alamaz. Eğer kaleci geri pası eline alırsa, topa elle temas ettiği noktadan rakip taraf serbest vuruş kullanır.
 

Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.