Yepyeni Trabzon!

TS TV, kulüp radyosu, yeni web sitesi ve sosyal medyada...

Yepyeni Trabzon!

TS TV, kulüp radyosu, yeni web sitesi ve sosyal medyada çok fazla aktif bir Trabzonspor... Yönetimin yeni sezon projeleri giderek genişliyor. Amaç; Karadeniz ekibinin daha büyük kitlelere ulaşmasını sağlamak. Ayrıca futbolcular da bundan sonra kentte daha görünür olup sinerjiyi artıracak
Trabzonspor’da yönetimin yeni sezona yönelik planları tek tek ortaya çıkıyor... Kapısını menacerlere kapatan ve kalabalık izleme komitesiyle yepyeni bir sayfa açan Bordo-Mavililer, sosyal medya atağına da kalkıyor. Bu alanı çok aktif kullanan Başkan Muharrem Usta, ekibiyle yaptığı görüşmeler sonunda daha büyük kitlelere ulaşmak için birkaç yol belirledi.
 
ULUSAL YARIN YERİNE...
 
Buna göre ilk adım web sitesi üzerinden atılacak. Ulusal yayın yapacak bir televizyon kanalı projesini zamana yayan Bordo-Mavililer, önce internet TV ile sevenlerine ulaşacak. Bu projede yenileme çalışmaları devam ederken, en kısa sürede hazır hale geleceği belirtilen kulübün resmi internet sitesi kullanılacak. Trabzonspor’un antrenmanları, röportajlar ve belgeseller ile internet sitesinin kullanıcı sayısı artırılmaya çalışılacak.
 
SOMUT ADIMLAR ATILDI
 
Kulübün bir başka projesi de Trabzonspor Radyosu. Bunun için de somut adımlar atıldı. Radyonun yeni sezonda yayın hayatına girmesine kesin gözüyle bakılıyor. Başkan Usta’nın çok aktif kullandığı twitter ve facebook hesapları da es geçilmeyecek. Kullanıcı sayısının artırılması kadar fikir alışverişi ortamının sağlanması da hedefler arasında.
 
KARADENİZ'E YAYILACAK
 
Son yıllarda kentin takımdan uzaklaştığını gözlemleyen yönetim, Trabzonspor ile halkı yakınlaştırmak için de çeşitli organizasyonlar düzenleyecek. Eski ve yeni yıldızlar sokaklara inip bu eyleme katkı yapacak. Bordo-Mavililer sadece Trabzon’da değil, tüm Karadeniz bölgesinde sosyalleşme hareketini yaymayı planlıyor. 

 
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.