• BIST 100.072
  • Altın 141,018
  • Dolar 3,5075
  • Euro 3,9125
  • Trabzon 19 °C
  • İstanbul 21 °C
  • Ankara 11 °C

Trabzonspor'da darp şoku!

Trabzonspor'da darp şoku!
Bordo-Mavili yönetici iki kişi tarafından darp edilerek, Fatih Devlet Hastenesi'nde tedavi altına alındı.

Trabzonspor Genel Sekreteri Köksay Güney, bugün doktor olarak görev yaptığı Fatih Devlet Hastanesi yakınlarında 2 kişinin saldırısına uğradı. Demir çubuklarla darp edildiği iddia edilen Güney, Fatih Devlet Hastanesi’nde tedavi altına alındı. Edinilen bilgiye göre, Trabzonspor Genel Sekreteri Köksay Güney, saat 15.00 sıralarında Fatih-Ayasofya Kavşağı mevkiinde arkasından yaklaşan iki kişi tarafından demir çubukla vurulmak suretiyle darp edildi. Olay sonrası hemen yakındaki Fatih Devlet Hastanesi’ne kaldırılan ve Beyin Cerrahi Bölümü’nde kafasına dikiş atıldığı belirtilen Güney’in sağlık durumunun iyi olduğu belirtildi. Olayla ilgili Trabzon Emniyet Müdürlüğü ekipleri geniş çaplı soruşturma başlattı.

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Trabzonspor onu araştırıyor22 Haziran 2017 Perşembe 13:33
  • Ersun Yanal ona hayran kaldı22 Haziran 2017 Perşembe 12:22
  • Mas çılgınlığı22 Haziran 2017 Perşembe 11:54
  • Trabzonspor Visca için teklifini sundu22 Haziran 2017 Perşembe 11:41
  • Yusuf'a son talip!22 Haziran 2017 Perşembe 11:31
  • Bacca'nın menajerinden flaş transfer açıklaması!22 Haziran 2017 Perşembe 09:19
  • Cezayirli futbolcu Trabzonspor'a gelmek istiyor22 Haziran 2017 Perşembe 09:11
  • Trabzonspor'a İtalyan forvet22 Haziran 2017 Perşembe 08:57
  • Eski asbaşkandan Muharrem Usta'ya övgü!21 Haziran 2017 Çarşamba 21:38
  • Rodallega Trabzonspor'da neden başarısız?21 Haziran 2017 Çarşamba 19:54
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2016 Trabzon Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.