Babasının Kollarında Öldü!

Ölüm Nedeni Zayıflama İlaçlarımı...

Babasının Kollarında Öldü!

Bursa'da bir akrabasının düğününde dans ederken babasının kolları arasında fenalaşan üniversiteli genç kızın ölümüyle ilgili beklenen otopsi raporu geldi. Adli Tıp Kurumu, Ebru'nun ölümünün kullandığı zayıflama ilaçlarından kaynaklanmadığını bildirdi.


Edinilen bilgiye göre İstanbul Üniversitesi İşletme Yüksek Lisans öğrencisi Ebru Atabeyoğlu, 2 yıl önce kasık ağrısı şikayetiyle hastaneye müracaat etti. Ağrı kesici iğne yapılan genç kız, bir süre sonra taburcu edilerek evine gönderildi. Daha sonra ailesiyle birlikte bir akrabasının nişanına giden Ebru Atabeyoğlu, gece yarısına doğru piste çıktı. Dans ederken rahatsızlanan Ebru, bayılıp babası Nevzat Atabeyoğlu'nun kollarına yığıldı. Hastaneye kaldırılan genç kız kurtarılamadı.
 
Genç kızın ani ölümü ailesini ve arkadaşlarını yasa boğarken, savcılık zayıflama ilaçlarından hayatını kaybettiği iddia edilen Ebru'nun sır dolu ölümü üzerine soruşturma başlattı.
Adli Tıp Kurumu Genel Kurulu'ndan beklenen rapor geldi. Ebru'nun ölümünün kullandığı zayıflama ilaçları ya da zehirlenmeye bağlı olmadığı belirtildi. Olayla ilgili soruşturma sürüyor.
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.