Kilo Vermek İçin En İyi Alternatifler

Kilo Vermek İçin En İyi Alternatifler

Kilo Vermek İçin En İyi Alternatifler

Gün geçmiyor ki magazin dünyasından bir ünlü inanılmaz bir değişim ile karşımıza çıkmasın. Birçok ünlü bay ve bayan verdiği onlarca kilo nedeni ile gündeme bomba gibi düşüyor. Hal böyle olduğunda da hepimizin aklına aynı soru geliyor. Artık Kilo vermek daha mı kolaylaştı? Bu sorunun cevabını da hemen sizlere verelim. Evet, bu açıdan bakıldığında kilo vermek gerçekten kolaylaştı. Nedenini merak edenler için hemen açıklayalım, uzmanların bilinçli ve doğru şekilde, kişiye özel hazırladıkları diyet listesi bu aşamada ilk göze batan konu. Eskiye oranla, klişe diyetler artık demode oldu. Bu neden ile kişilerin değişen özellikleri nedeni ile farklı sonuçları alacakları, başarılı ve bireysel diyetler uygulanıyor. Bu şekilde herkes istediği ideal kiloyu bulabilir. Sizler de doğru diyet listesini bir uzman yardımı ile ya da biraz dikkat ederek kendiniz de hazırlayabilir, anında uygulayabilirsiniz.
 
 
Bu tarz bir diyet listesini nasıl hazırlamanız gerektiği konusunda farklı çalışmaları kendiniz de yapabilir, bir uzman desteğine de başvurabilirsiniz. Aynı şekilde yediğiniz besinleri takip ederek, bazı sonuçlara da ulaşmanız mümkün. İlk olarak yapılması gereken konu, su tutan besinlerin ve gaz yapıcı gıdaların beslenme listenizden çıkartılması olacaktır. Bu şekilde kendinizi çok daha hafif ve sağlıklı olmanızı sağlayacaktır. Etkisini yoğun şekilde hissedeceğiniz, beyaz ekmek, tuz ve şeker azaltılması bile sizler için etkili sonuçları kısa sürede verecektir. Özellikle tuzsuz diyet yemekleri tercih edilirken, farklı bir hafifliği hissedeceksiniz. Bu tarz diyet yemeklerini seçerken içlerine ilave edeceğiniz keten tohumu, chia, yeşil mercimek benzeri eklentiler, hem daha doyurucu, hem de daha düşük kalori alarak uzun süre sizi dinç tutabilir. Ana ve ara öğünleri belirlemeli ve bunlara da sadık kalmalısınız. Yemek yerken mümkün oldukça çok çiğnemeye özen göstermelisiniz.
 
 
Besinlerin sindirimi ağızda başlar. Ağızda az çiğnen gıdalar mide için fazladan yük olacaktır. Midenin daha fazla efor harcaması, zaman içinde onun da alışmasına bu şekilde genişlemesine ve sık acıkmasına neden olur. Bu da sizin daha çok yemeniz anlamına gelecektir. Aynı şekilde uzun zamanda yemek, beynin tokluk hissini de aynı şekilde daha iyi algılaması anlamına geliyor. Sadece yediğiniz yemeği 20-25 kez çiğnemeye dikkat ederek bile ayda 2-3 kilo verebileceğinizi unutmayın. Farklı şekillerde dikkatimizi çeken birçok diyet ve kür karşınıza çıkacaktır. Bunlar içinde tilya kürü başarılı sonuç alabileceğiniz etkili bir örnektir. Sizler de her bakımdan etkili sonuçları alacağınız bu model ile en güzel işlemleri yapabilirsiniz. Bu kür ile bedeni temizleyerek, kilo verme işlemlerinin de hızlanmasını sağlarsınız. Tüketeceğiniz besinlerde yüksek lif olması aynı şekilde sindirimin de doğru biçimde yapılmasını sağlayacaktır. Aktif olarak bu tarz tüketimleri yapmak, bir parça egzersiz ile birleştiğinde, sizin için de kilo vermek mümkün olacaktır. 
Yorum Ekle
İsim
Yorumunuz onaylanmak üzere yöneticiye iletilmiştir.×
Dikkat! Suç teşkil edecek, yasadışı, tehditkar, rahatsız edici, hakaret ve küfür içeren, aşağılayıcı, küçük düşürücü, kaba, pornografik, ahlaka aykırı, kişilik haklarına zarar verici ya da benzeri niteliklerde içeriklerden doğan her türlü mali, hukuki, cezai, idari sorumluluk içeriği gönderen Üye/Üyeler’e aittir.