• BIST 99.639
  • Altın 141,708
  • Dolar 3,5028
  • Euro 3,9236
  • Trabzon 20 °C
  • İstanbul 22 °C
  • Ankara 15 °C

Yeşim Salkım isyan etti!

Yeşim Salkım isyan etti!
Ünlü sanatçı sokakta gördüğü Suriyeli aileye yardım elini uzatmıştı...

Yeşim Salkım daha fazla dayanamadı... Geçtiğimiz hafta Nişantaşı’nda yürüyen Yeşim Salkım, çorabı bile olmayan mülteci bebekleri görünce bir mağazaya dalıp onları giydirmişti. Bunun üzerine övgü dolu sözlerin yanı sıra çok sayıda eleştiri de alan ünlü sanatçı Instagram hesabından isyan etti.

Özellikle kadınların kendisi ağır sözlerle eleştirmesine çok kızan Yeşim Salkım " Bir kadının en büyük düşmanı yine bir kadındır " dedi.

İşte Yeşil Salkım'ın Instagram hesabından yayınladığı o mesajı;

Öncelikle dün gazetelerde çıkan haberlerimle alakalı teşekkürler tüm basına . Şimdi sıra geldi beni vicdansızca eleştirenlere.... Siz ne yaptınız bugüne kadar onlar için. 2 küçük çocuğu caddeye fırlarken görünce elim ayağım kesildi, panikten onları kucağıma alıp önce annelerini buldum. Yerde yatan miniği görünce daha çok şok oldum. Ayakları çıplaktı, karınları açtı.

"ANNESİ BAYRAMLIK ALIR MISIN DEYİNCE..."

Annesi bana ' bayramlık alır mısın onlara" deyince önüme gelen ilk mağazaya girdik, bakmadım markasına falan... Sizin gibi ona dikkat etmedim yani, ordaki tezgahtar kız elim ayağım titriyor diye yardımcı oldu; o seçti giysileri, zaten ben ağlıyordum sinirden; o sırada bu dünyaya ve adaletsizliğine. Onların yanlarına gittim tam o sırada farkettim muhabir arkadaşı, kızdım ona  ' Çekme bunu'  dedim ama o uzaktan bile çekmişti. Para verdim, kıyafet aldım, yaptığım bu. Yani her vicdan sahibi anne gibi... Şimdi ey beni yerden yere vuran kalpsiz yüreğinde vicdan mertebesi olmayan anneler! Sen nasıl annesin ya nasıl kadındın, nasıl bu kadar merhamet duygunu kaybettin ! Oysa annesin sen önce, merhamet gelişir. Hani anneler melekti ... Bak sosyal medyada, mangalda kül bırakmayın! Aman ama unutmayın, o kırdığınız o kalbi Allah çok seviyorsa.... Şimdi sözün özü; ben bir halt yedim sevabı da günahı da benim haneme, kısaca sana ne!  Ha bir de 15 yıl önce bir röportajımda " Bir kadının en büyük düşmanı, yine bir kadındır" dedim beni yerden yere vurdular. Hiç bir şey değişmemiş, halen kadın kadının düşmanı. Ha unutmadan ben vicdanen rahat uyumuyorum çünkü sadece günü kurtardım onlar yine aç sefil sokaklarda sürünücek ve biz sadece bakıyoruz olacağız milletçe...

  • Yorumlar 0
  • Facebook Yorumları 0
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.
Bu habere henüz yorum eklenmemiştir.
Diğer Haberler
  • Bihter Ziyagil anıldı25 Haziran 2017 Pazar 13:56
  • Kıyamet koptu!25 Haziran 2017 Pazar 12:33
  • Otoparkta Demet Akalın kavgası!25 Haziran 2017 Pazar 12:18
  • Öyle bir şey yaptı ki!25 Haziran 2017 Pazar 12:16
  • Fahriye Evcen'in kına gecesinden ilk görüntüler25 Haziran 2017 Pazar 10:33
  • Haluk Levent'ten muzlu süt jesti!25 Haziran 2017 Pazar 10:25
  • Tarkan'dan rekor24 Haziran 2017 Cumartesi 17:25
  • Tuba Büyüküstün'ün veda mesajı24 Haziran 2017 Cumartesi 15:48
  • Turabi'ye meydan okudu24 Haziran 2017 Cumartesi 15:13
  • Ünlü aktör Trump'tan özür diledi24 Haziran 2017 Cumartesi 15:10
  • Tüm Hakları Saklıdır © 2016 Trabzon Haber | İzinsiz ve kaynak gösterilmeden yayınlanamaz.